Zapytanie ofertowe na dostawę, montaż i demontaż kotła miałowego
Gródek, dnia 08.07.2016r.
ADM.271.4.2016
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dom Pomocy Społecznej w Gródku zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
Dostawę, montaż i demontaż kotła miałowego c.o. typu KW GR 350 w kotłowni Domu Pomocy Społecznej w Gródku
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.
Nazwa oraz adres Zamawiającego.
Nazwa: Dom Pomocy Społecznej w Gródku
Adres: Gródek 26, 26 – 720 Policzna
Tel./fax 48 6770029
Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( na podstawie art.4 pkt 8).
Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kotła miałowego typu KW GR 350.
Wielkość powierzchni ogrzewanej -1500 –2000m2
Dane techniczne kotła:
Moc szczytowa – kW 350
Moc znamionowa –kW 240
Optymalna sprawność cieplna – 81.2 – 84,2%
Max Dopuszczalne ciśnienie robocze – 0,25 Mpa
Orientacyjne wymiary i dane:
Głębokość – 230cm, wysokość – 170cm, szerokość – 120cm (sam kocioł)
Masa kotła – 2900 kg.
Jednorazowy zasyp paliwa – 600 kg.
Pojemność wodna kotła – 758 l.
Moc wentylatora – 550W
Zasilanie – 230 V
Sterownik mikroprocesorowy typu Tajfun HD
Dmuchawa (miejsce zamontowania do uzgodnienia)
Rok produkcji 2016
Usługa obejmuje również:
- transport kotła do Domu Pomocy Społecznej w Gródku,
- demontaż starego kotła c.o. z wystawieniem z kotłowni,
- wstawienie do kotłowni i montaż nowego kotła KW GR 350,
- podłączenie do istniejących instalacji, próba szczelności instalacji i uruchomienie kotła,
- demontaż w razie konieczności istniejących zasuw i montaż nowych,
- dostarczenie niezbędnych materiałów do montażu tj.
zasuwy dn=100 – 2 szt., kołnierze, śruby, elektrody itp.
- wynajem i pokrycie kosztów wynajmu dźwigu do
rozładunku, wystawienia i wstawienia kotła do kotłowni,
- szkolenie personelu,
- odbiór kominiarski,
- wszystkie inne niewymienione czynności (bądź urządzenia) niezbędne
do prawidłowego funkcjonowania oferowanego kotła.
UWAGA: Zamawiający zamieszcza zdjęcia poglądowe wcześniej zamontowanego kotła przeznaczonego do demontażu (czerwony) i montażu na jego miejsce nowego kotła grzewczego, jednak ze względu na charakter zamówienia oraz warunki terenowe sugeruje się wykonanie wizji lokalnej w terenie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym aby uwzględnić w ofercie niezbędne prace do wykonania całości zamówienia.
Istnieje możliwość wniesienia kotła do pomieszczenia zsypu opału wlotem wsypu na węgiel w kotłowni o wymiarach 140cm. szerokość, 170cm. wysokość, przetransportowanie wewnątrz kotłowni całego kotła do miejsca docelowego (drzwi kotłowni-zsyp 120cm. szerokość, 200cm. wysokość). Kotłownia znajduje się w piwnicy.
Konieczne jest dostarczenie niezbędnej dokumentacji, między innymi: Poświadczenie Zgodności Energetycznej, Świadectwo Badań Energetyczno – Emisyjnych, Świadectwo Badania „na znak bezpieczeństwa ekologicznego” kotła grzewczego, karta gwarancyjna, instrukcje obsługi, schematy, atesty oraz dopuszczenia do użytkowania materiałów i urządzeń wykorzystanych do realizacji zamówienia.
Okres gwarancji – 3 lata od dnia dostawy. Czas na podjęcie czynności naprawy/wymiany nie więcej niż 2 dni robocze od daty zgłoszenia telefonicznego stwierdzonej usterki lub wady.
Dokumenty, jakie wykonawca powinien załączyć do oferty.
- wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy wg załączonego wzoru,
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Termin wykonania zamówienia – 30 dni od dnia podpisania umowy.
Opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i kadrowy niezbędny do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania.
Termin związania ofertą: 30 dni.
Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą na adres: Gródek 26, 26 – 720 Policzna w dziale adm.-gosp. lub przesłać faxem na nr 48 6770029 lub przesłaće- mailem w formie skanu na adres dpsgrudek@pocztaplus.pl w terminie do dnia 19.07.2016r. do godz. 1000.
- Opis sposobu obliczania ceny.
- Cenę oferty należy podać w „formularzu ofertowym (załącznik Nr 1 do zapytania),
- Opis sposobu obliczania ceny oferty
- cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN) cyfrowo i słownie.
- cena podana w ofercie powinna być wyliczona z uwzględnieniem wszystkich kosztów, upustów, rabatów wraz z podatkiem VAT (cena brutto), ze wszystkimi pochodnymi, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Stawka VAT będzie określona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U.z 2011r. Nr 177, poz. 1054 z późn. zm.).
Kryterium wyboru oferty.
Kryterium wyboru oferty: cena – 100%. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę.
Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcami są:
Renata Szlachcic – kierownik działu adm. gosp. i kadr
Ewelina Czapla – pomoc administracyjna
Tel. 48 6770029.
Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Domu Pomocy Społecznej w Gródku do zawarcia umowy.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień częściowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.
mgr Monika Cygan
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Gródku
email: dpsgrudek@pocztaplus.pl tel.:48 677 00 29 fax: 48 677 00 29 , w dniu: 08‑07‑2016 13:55:30
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|