ZAPYTANIE OFERTOWE NA REMONT OGRODZENIA


                                                                                                                                                                                                                          Gródek, dnia 16.09.2020r.

ADM.271.1.2020

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dom Pomocy Społecznej w Gródku zaprasza do złożenia oferty cenowej na remont ogrodzenia na posesji Domu Pomocy Społecznej w Gródku w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.

  1. Nazwa oraz adres Zamawiającego.

Nazwa: Dom Pomocy Społecznej w Gródku

Adres: Gródek 26, 26 – 720 Policzna

Tel./fax 48 6770029

 

  1. Tryb udzielenia zamówienia.

Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych, t.j. Dz.U. 2019 poz. 1843 (na podstawie art.4 pkt 8).

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia. 

Przedmiotem zamówienia jest remont ogrodzenia na posesji Domu Pomocy Społecznej w Gródku (zgodnie z przedmiarem robót – zał. nr 4).

Remont będzie realizowany na posesji, na której znajduje się budynek czynny, zamieszkały przez mieszkańców oraz użytkowany przez pracowników, w związku z czym wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo w trakcie wykonywania robót i zapewni takie wykonanie robót aby umożliwić prawidłowe i bezpieczne funkcjonowanie DPS-u.

Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych umową. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Wszystkie materiały użyte do remontu powinny posiadać aprobatę zamawiającego.

Wykonawca zobowiązuje się do usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci na swój koszt.

Przed przystąpieniem do prac remontowych Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia kolorystyki.

 

  1. Dokumenty, jakie wykonawca powinien załączyć do oferty.

- wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy wg załączonego wzoru,

- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

- pełnomocnictwo do podpisania oferty składa Wykonawca, jeżeli oferta podpisana zostanie przez inne osoby niż wynika to z dokumentów rejestrowych.

 

  1. Termin wykonania zamówienia – do 31 października 2020r.

 

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który:

a) posiada uprawnienia lub kompetencje do wykonywania określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów;

b) posiada niezbędne zdolności techniczne lub zawodowe;

c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania.

 

  1. Termin związania ofertą: 30 dni.

 

  1. Miejsce i termin składania ofert.

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w dziale adm.-gosp. lub przesłać pocztą na adres: Gródek 26, 26–720 Policzna lub przesłać  e- mailem w formie skanu na adres dpsgrudek@pocztaplus.pl w terminie do dnia 23.09.2020r. do godz. 1000.

 

  1. Opis sposobu obliczania ceny.
  1. Cenę oferty należy podać w „formularzu ofertowym” (załącznik Nr 1 do zapytania),
  2. Opis sposobu obliczania ceny oferty

- cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN) cyfrowo i słownie.

- cena podana w ofercie powinna być wyliczona z uwzględnieniem wszystkich kosztów, upustów, rabatów wraz z podatkiem VAT (cena brutto), ze wszystkimi pochodnymi, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Stawka VAT będzie określona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 106 ze zm.).

- cena ma uwzględniać wszelkie koszty konieczne dla prawidłowego wykonania zamówienia,

- elementy nieujęte w przedmiarze robót Wykonawca ma obowiązek ująć w cenie, kalkulując wartość robót we wskazanych pozycjach przedmiaru lub dodając pozycje własne.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jest zobowiązany do przekazania kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej. Kosztorys powinien zawierać podsumowanie kosztów robocizny i materiałów.

 

  1. Kryterium wyboru oferty:  cena – 100%.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę.

 

  1. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcami są:

Renata Szlachcic – tel. 48 6770029, Ewelina Czapla - tel. 48 6770029

 

Zaleca się dokonanie wizji lokalnej, po uzgodnieniu telefonicznym terminu, w celu sporządzenia rzetelnej oferty. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca.  

 

Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Domu Pomocy Społecznej w Gródku do zawarcia umowy.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z prowadzonym postępowaniem

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej RODO, informujemy, że:

  1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Gródku, Gródek 26, 26-720 Policzna, tel. 48 6770029.
  2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może Pan/i kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
  3. Pana/i dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na remont ogrodzenia na posesji Domu Pomocy Społecznej w Gródku, nr postępowania ADM.271.1.2020.
  4. Dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom, w tym do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w pkt. 3 z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym archiwalnych. 
  6. Posiada Pan/i prawo dostępu do danych osobowych Pana/i dotyczących, prawo do sprostowania Pana/i danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawa Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Nie przysługuje Panu/i w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO ani prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pana/i danych osobowych jest art. 6 ust. lit. c RODO.
  7. Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów RODO tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  8. Obowiązek podania przez Pana/ią danych osobowych bezpośrednio Pana/i dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
  9. Pana/i dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

Monika Cygan

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Gródku

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
20KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Zał. nr 2 - Wzór umowy
16‑09‑2020 09:53:43
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
194KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
15KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
818KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
MONIKA CYGAN , w dniu:  16‑09‑2020 09:42:03
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Renata Szlachcic
email: dpsgrudek@pocztaplus.pl tel.:48 677 00 29 fax: 48 677 00 29
, w dniu:  16‑09‑2020 09:42:03
Data ostatniej aktualizacji:
16‑09‑2020 10:03:02
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive