ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYMIANĘ WINDY W BUDYNKU DPS


                                                                                                           Gródek, dnia 12.10.2017r.

ADM.271.4.2017

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dom Pomocy Społecznej w Gródku zaprasza do złożenia oferty cenowej na:

Dostawę, montaż i demontaż dźwigu osobowo- towarowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych typ- szpitalny w  Domu Pomocy Społecznej w Gródku

 w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej

 wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.

1.Nazwa oraz adres Zamawiającego.

Nazwa: Dom Pomocy Społecznej w Gródku

Adres: Gródek 26, 26 – 720 Policzna

Tel./fax 48 6770029

2.Tryb udzielenia zamówienia.

Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( na podstawie art.4 pkt 8).

3.Opis przedmiotu zamówienia.  

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i demontaż dźwigu osobowo- towarowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych typ- szpitalny.

Dane techniczne dźwigu:

Osobowy (szpitalny), elektryczny, o prędkości 1,0 m/s, z napędem falownikowym, samoobsługowy, fabrycznie nowy min 2017r produkcji,

Udźwig min 1000 kg, dostosowany do wielkości szybu, (wymiary szybu: szer. 2050mm gł.2500mm).

Ilość przystanków-3, ilość dojść- 3, obrobienie ościeży drzwi i uzupełnienie poszycia posadzki do drzwi windy,

Wysokość podnoszenia 6,60 m,

Drzwi szybowe –automatyczne centralne o wym. 900x2000mm, wykonane ze stali nierdzewnej, drzwi kabinowe- automatyczne centralne o wym. 900x2000mm wykonane ze stali nierdzewnej wyposażone w falownik napędu drzwi,

Kabina nieprzelotowa 1100x2100mm wykonana ze stali nierdzewnej, wyposażona w kasetę ANTYWANDAL, kurtynę świetlną, oświetlenie kabiny energooszczędne, oświetlenie awaryjne min. 2 godz. poręcz ze stali nierdzewnej, lustro na tylnejścianie kabiny, podłoga antypoślizgowa, niepalna kolor do uzgodnienia, panel dyspozycji na ścianie bocznej wykonany ze stali nierdzewnej, wyposażony w elektroniczny cyfrowy wyświetlacz pięter i strzałki kierunku jazdy, podświetlane przyciski dyspozycji, przycisk otwierania drzwi, sterowanie mikroprocesorowe, piętrowskazywacze na przystanku podstawowym w pozostałych kasetach strzałki kierunku dalszej jazdy, zjazd awaryjny po zaniku napięcia, zjazd pożarowy, łączność ze służbami ratowniczymi.

Maszynownia w szybie.

Nadszybie -3800mm

Podszybie- 2100mm

Zakres prac dodatkowych przy wymianie dźwigu:

Demontaż istniejącego dźwigu, dostawanowego i montaż dźwigu, odnowienie poprzez malowanie ścian szybu, odnowienie ścian i sufitu maszynowni, wykonanie oświetlenia szybu wykonanie obróbek glifów nowych drzwi przystankowych, opłata za ocenę zgodności wykonaną przez jednostkę notyfikowaną, uruchomienie i odbiór techniczny dźwigu przez UDT, przedłożenie pełnej,zgodnej z normami dokumentacji dźwigu.

Okres gwarancji – 36 Miesięcy .

Czas na podjęcie czynności naprawy/wymiany nie więcej niż 24 godz. od zgłoszenia telefonicznego stwierdzonej usterki lub wady.

4.Dokumenty, jakie wykonawca powinien załączyć do oferty.

- wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy

  wg załączonego wzoru,

- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

5.Termin wykonania zamówienia – w terminie do 10 grudnia 2017r.

6.Opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który:

  1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i kadrowy niezbędny do wykonania zamówienia,
  3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania.

7.Termin związania ofertą: 30 dni. 

8.Miejsce i termin składania ofert.

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą na adres: Gródek 26, 26 – 720 Policzna w dziale adm.-gosp. lub przesłać faxem na nr 48 6770029 l w terminie do dnia 19.10.2017r. do godz. 1000.

9.Opis sposobu obliczania ceny.

  1. Cenę oferty należy podać w „formularzu ofertowym (załącznik Nr 1 do zapytania),
  2. Opis sposobu obliczania ceny oferty

- cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN) cyfrowo i słownie.

- cena podana w ofercie powinna być wyliczona z uwzględnieniem wszystkich kosztów, upustów, rabatów wraz z podatkiem VAT (cena brutto), ze wszystkimi pochodnymi, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Stawka VAT będzie określona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U.z 2017rpoz. 1221).

10. Kryterium wyboru oferty.

Kryterium wyboru oferty: cena – 100%. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę.

11.Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcami są:

Renata Szlachcic – tel. 48 6770029

Monika Cygan- tel. 48 6770029

Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Domu Pomocy Społecznej w Gródku do zawarcia umowy.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień częściowych.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.

 

Załączniki:

  1. Wzór formularza ofertowego
  2. Wzór umowy
  3. Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

 

 

Monika Cygan

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Gródku

Plik docx Wzór oświadczenia
12‑10‑2017 14:27:17
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
15KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Wzór umowy
12‑10‑2017 14:26:33
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
226KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
17KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Monika Cygan , w dniu:  12‑10‑2017 14:00:54
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Renata Szlachcic
email: dpsgrudek@pocztaplus.pl tel.:48 677 00 29 fax: 48 677 00 29
, w dniu:  12‑10‑2017 14:00:54
Data ostatniej aktualizacji:
13‑05‑2019 09:55:26
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive