Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawę art. żywnościowych na 2017r.


                                                                                                                                                  Gródek, dnia 09.03.2017r.

ADM.271.1.2017

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164) Dom Pomocy Społecznej w Gródku informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę artykułów żywnościowych według zadań:

ZADANIE 1 – DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU

została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 8 złożona przez firmę:

DJN Sp. z o.o.

WSOLA, UL. KALINOWA 17, 26-660 JEDLIŃSK

z ceną: 46.330,00 zł. brutto.

Uzasadnienie: Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród złożonych ofert maksymalną ilość punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena - 100 pkt. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ.

W postępowaniu złożono 2 oferty na zadanie nr 1.

Punktacja przyznana ofertom:

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena oferty brutto

Punktacja przyznana ofertom w kryterium cena 100%

1

ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO  NOWAKOWSKI Sp. z o.o, 26-332 SŁAWNO, DĄBROWA 6

49.799,45 zł.

93,03 pkt

8

DJN SP. Z O.O., WSOLA, UL. KALINOWA 17,                 26-660 JEDLIŃSK

46.330,00 zł.

100,00 pkt

 

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt. 2 Pzp.

 

ZADANIE 2 – DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH

została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 5 złożona przez firmę:

P.W. „MAT” MARZENA TKACZUK,

27-200 STARACHOWICE, UL. ZGODNA 4B

z ceną: 18.876,76  zł. brutto.

Uzasadnienie: Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród złożonych ofert maksymalną ilość punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena - 100 pkt. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ.

 

W postępowaniu złożono 2 oferty na zadanie nr 2.

Punktacja przyznana ofertom:

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena oferty brutto

Punktacja przyznana ofertom w kryterium cena 100%

2

ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.,

21-002 JASTKÓW, PANIEŃSZCZYZNA

20.018,51 zł.

94,30 pkt

5

P.W. „MAT” MARZENA TKACZUK,

27-200 STARACHOWICE, UL. ZGODNA 4B

18.876,76 zł.

100,00 pkt

 

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt. 2 Pzp.

 

ZADANIE 3 – DOSTAWA PIECZYWA

została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 7 złożona przez firmę:

ZAKŁAD PRODUKCJI ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH „MISTER” KAROL BINKOWSKI, RYSZARD BINKOWSKI SP. JAWNA ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ, 26-006 NOWA SŁUPIA, JEZIORKO 99C

z ceną: 19.671,32 zł. brutto.

Uzasadnienie: W postępowaniu przetargowym na zadanie nr 3 wpłynęła jedna ważna oferta. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ, uzyskała maksymalną liczbę punktów - 100.

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana w uzgodnionym terminie.

 

ZADANIE 4 – DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH

została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 4 złożona przez firmę:

FIRMA HANDLOWA „STARMLECZ” TKACZUK ADAM

27-200 STARACHOWICE, UL. ZGODNA 4B

z ceną: 33.897,30 zł. brutto.

Uzasadnienie: Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród złożonych ofert maksymalną ilość punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena - 100 pkt. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ.

W postępowaniu złożono 2 oferty na zadanie nr 4.

Punktacja przyznana ofertom:

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena oferty brutto

Punktacja przyznana ofertom w kryterium cena 100%

2

ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.,

21-002 JASTKÓW, PANIEŃSZCZYZNA

34.535,70 zł.

98,15 pkt

4

FIRMA HANDLOWA „STARMLECZ” TKACZUK ADAM, 27-200 STARACHOWICE, UL. ZGODNA 4B

33.897,30 zł.

100,00 pkt

 

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt. 2 Pzp.

 

ZADANIE 5 – DOSTAWA JAJ

została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 2 złożona przez firmę:

ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.

21-002 JASTKÓW, PANIEŃSZCZYZNA

z ceną: 4.101,36 zł. brutto.

Uzasadnienie: W postępowaniu przetargowym na zadanie nr 5 wpłynęła jedna ważna oferta. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ, uzyskała maksymalną liczbę punktów - 100.

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana w uzgodnionym terminie.

 

ZADANIE 6 – DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW

została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 6 złożona przez firmę:

AUGUSTYN WOŹNIAK FIRMA TAMP

26-634 GÓZD, MAŁĘCZYN, UL. KOŚCIELNA 35

z ceną: 2.642,50 zł. brutto.

Uzasadnienie: Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród złożonych ofert maksymalną ilość punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena - 100 pkt. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ.

W postępowaniu złożono 2 oferty na zadanie nr 6.

Punktacja przyznana ofertom:

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena oferty brutto

Punktacja przyznana ofertom w kryterium cena 100%

3

AUGUSTYN WOŹNIAK FIRMA TAMP,

26-634 GÓZD, MAŁĘCZYN, UL. KOŚCIELNA 35

2.642,50 zł.

100,00 pkt

6

CENTRUM USŁUGOWO-HANDLOWE DOROTA SELIGA I GRZEGORZ SELIGA, PRZYBYSZEW, UL. GOŚCINIEC 56, 26-803 PROMNA

7.090,50 zł.

37,27 pkt

 

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt. 2 Pzp.

 

                                                                                  

                                                                                                                                                Monika Cygan

                                                                                                                                     Dyrektor DPS w Gródku

Informacja wytworzona przez:
Monika Cygan , w dniu:  09‑03‑2017 12:08:07
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Renata Szlachcic
email: dpsgrudek@pocztaplus.pl tel.:48 677 00 29 fax: 48 677 00 29
, w dniu:  09‑03‑2017 12:08:07
Data ostatniej aktualizacji:
13‑05‑2019 09:58:17
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive