Zapytanie ofertowe na świadczenie usług psychiatrycznych 2015


Gródek, dnia 30.10.2015r.

Znak sprawy: ADM.271.5.2015

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dom Pomocy Społecznej w Gródku dla osób przewlekle psychicznie chorych zaprasza do złożenia oferty cenowej na świadczenie specjalistycznych usług psychiatrycznych na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Gródku w okresie od dnia 01.12.2015r. do dnia 30.11.2017r.

W/w postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (na podstawie art. 4 pkt 8). Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie 2 razy w miesiącu specjalistycznych usług psychiatrycznych w siedzibie Zamawiającego. Świadczenia udzielane będą na rzecz wszystkich mieszkańców DPS (średnio w ilości 80 osób).

Do obowiązków lekarza specjalisty należeć będzie w szczególności:

  • diagnozowanie stanu zdrowia psychicznego, kontynuowanie leczenia, udzielanie porad lekarskich,
  • wystawianie recept z refundacją NFZ i zgodnie z zaleceniem refundacyjnym,
  • wydawanie opinii i orzeczeń lekarskich,
  • świadczenie innych usług medycznych wchodzących w zakres kompetencji lekarza psychiatry, włącznie z udzielaniem porad telefonicznych oraz zachowaną gotowością do pełnienia usług.

DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY:

1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy wg załączonego wzoru.

2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty składa wykonawca, jeżeli oferta podpisana zostanie przez inne osoby niż wynika to z dokumentów rejestrowych.

 

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

    W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który:

a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i kadrowy  niezbędny do wykonania zamówienia,

c)  znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania.

TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Wypełnioną zgodnie ze wzorem ofertę wraz z załącznikami należy złożyć do dnia 09.11.2015r. do godz. 1100 lub przesłać pocztą na adres:

Dom Pomocy Społecznej w Gródku

Gródek 26, 26 – 720 Policzna

do dnia 09.11.2015r. do godz. 1100 w zamkniętej kopercie oznaczonej: „Oferta na świadczenie specjalistycznych usług psychiatrycznych”.

OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:

a) cenę oferty wyrażoną w złotych polskich (PLN) należy podać w formularzu ofertowym (zał. nr 1),

b) cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną i zawierać wszystkie podatki oraz inne koszty.

c) Zamawiający zastrzega sobie niezmienność cen przez okres obowiązywania umowy.

 

Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień częściowych.

Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni

OTWARCIE OFERT:

Otwarcie ofert nastąpi 09.11.2015r. o godz. 1110 w siedzibie DPS Gródek (pokój 64).

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium – cena 100%.

Z wybranym wykonawcą Zamawiający podpisze umowę wg wzoru załączonego do zapytania.

Wymagane jest złożenie najpóźniej w dniu podpisania umowy kserokopii:

  • dyplomu specjalizacji z zakresu psychiatrii,
  • prawa wykonywania zawodu,
  • książeczki zdrowia.

OSOBAMI UPRAWNIONYMI DO BEZPOŚREDNIEGO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI SĄ:

Renata Szlachcic – Kierownik Działu Adm. i Kadr, tel. 48 6770029

Ewelina Czapla – pomoc administracyjna, tel. 48 6770029.

Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Domu Pomocy Społecznej w Gródku do zawarcia umowy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.

                                                                                             mgr Monika Cygan

                                                                                              Dyrektor DPS Gródek

 

Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy

30‑10‑2015 13:30:39
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Załącznik Nr 2 - wzór umowy

30‑10‑2015 13:32:20
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Załącznik Nr 3 - oświadczenie

30‑10‑2015 13:34:32
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Renata Szlachcic , w dniu:  30‑10‑2015 13:10:24
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Renata Szlachcic
email: dpsgrudek@pocztaplus.pl tel.:48 677 00 29 fax: 48 677 00 29
, w dniu:  $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Data ostatniej aktualizacji:
30‑10‑2015 13:35:38
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive