ZAPYTANIE OFERTOWE NA REMONT KOMINA
D O M P O M O C Y S P O Ł E C Z N E J
W G R Ó D K U
26-720 Policzna Tel/fax 0/48 677 00 29
Gródek 26 NIP 811-12-73-372 e-mail: dpsgrudek@pocztaplus.pl
Gródek, dnia 09.07.2015r.
ADM.271.3.2015
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dom Pomocy Społecznej w Gródku zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie
"Prac remontowych komina wolnostojącego stalowego zewnętrznego dymowego znajdującego się przy budynku Domu Pomocy Społecznej w Gródku".
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego.
Nazwa: Dom Pomocy Społecznej w Gródku
Adres: Gródek 26, 26-720 Policzna
tel. / fax 48 6770029
e - mail: dpsgrudek@pocztaplus.pl
REGON: 000827113, NIP: 811-12-73-372
2. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (na podst. art. 4 pkt 8).
3. Opis przedmiotu zamówienia.
Wykonanie prac remontowych komina wolnostojącego dymowego jednociągowego dla paliw stałych ze stali o symbolu P355NHTC1 (wysokość komina od poziomu gruntu: 16 m, średnica przewodu komina: 610 - 630 mm); remontu czopucha łączącego komin z dwoma piecami c.o.; remontu zewnętrznego pomieszczenia rewizyjnego komina, murowanego, pokrytego blachą; demontażu, remontu i montażu drabinki nakominowej.
Zakres prac obejmuje:
─ mocowanie nowych kotw fundamentowych,
─ wykonanie elementów komina stalowego wg projektu,
─ czyszczenie strumieniowo ścierne nowego komina i drabinki istniejącej do trzeciego stopnia czystości,
─ dwukrotne malowanie natryskiem pneumatycznym farbami do gruntowania,
─ dwukrotne malowanie natryskiem pneumatycznym farbami termoodpornymi chlorokauczukowymi,
─ montaż nowego komina na fundamencie,
─ wymurowanie nowego cokołu z bloczków betonowych na zaprawie cementowej,
─ murowanie ścian pomieszczenia rewizyjnego z bloczków gazobetonowych gr 24 cm na zaprawie cem. - wapiennej,
─ montaż nadproża drzwi z belek L 19,
─ montaż konstrukcji daszku z ceowników, montaż pokrycia dachowego z blachy płaskiej wraz z koniecznymi obróbkami,
─ tynkowanie ścian tynkiem cementowo-wapiennym,
─ montaż drzwi stalowych,
─ wyrównanie posadzki szlichtą cementową.
Prace należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym (do wglądu).
Wszystkie roboty budowlano-montażowe należy wykonać zgodnie z Normami, przepisami bhp i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Ustawy prawo budowlane.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów zakupionych we własnym zakresie.
4. Dokumenty, jakie wykonawca powinien załączyć do oferty
1) Wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy wg załączonego wzoru.
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
3) Kosztorys ofertowy.
5. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.09.2015r.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i kadrowy niezbędny do wykonania zamówienia,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania.
7. Termin związania ofertą: 30 dni.
8. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą na adres: Gródek 26, 26-720 Policzna w dziale adm.-gosp. lub przesłać faxem na nr 48 6770029 w terminie do dnia 17.07.2015r. do godz. 1000.
9. Opis sposobu obliczania ceny.
a) cenę oferty należy podać w "Formularzu ofertowym" (załącznik nr 1do zapytania),
b) opis sposobu obliczania ceny oferty
─ cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN) cyfrowo i słownie.
─ cena podana w ofercie powinna być wyliczona z uwzględnieniem wszystkich kosztów, upustów, rabatów wraz z podatkiem VAT (cena brutto), ze wszystkimi pochodnymi, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Stawka podatku VAT będzie określona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. 2011r. Nr 177, poz. 1054 z późn. zm.).
10. Kryterium wyboru oferty
Kryterium wyboru oferty: cena - 100%. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę.
11. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktu z wykonawcami są:
Renata Szlachcic - kierownik działu adm. - gosp., tel. 48 6770029
Ewelina Czapla - pomoc administracyjna, tel. 48 6770029.
Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Domu Pomocy Społecznej w Gródku do zawarcia umowy.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień częściowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Gródku
mgr Monika Cygan
email: dpsgrudek@pocztaplus.pl tel.:48 677 00 29 fax: 48 677 00 29 , w dniu: 09‑07‑2015 13:32:00
email: dpsgrudek@pocztaplus.pl tel.:48 677 00 29 fax: 48 677 00 29 , w dniu: $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|