ZAPYTANIE OFERTOWE NA REMONT KOMINA



D O M P O M O C Y S P O Ł E C Z N E J

W G R Ó D K U

26-720 Policzna Tel/fax 0/48 677 00 29

Gródek 26 NIP 811-12-73-372 e-mail: dpsgrudek@pocztaplus.pl

Gródek, dnia 09.07.2015r.

ADM.271.3.2015

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dom Pomocy Społecznej w Gródku zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie

"Prac remontowych komina wolnostojącego stalowego zewnętrznego dymowego znajdującego się przy budynku Domu Pomocy Społecznej w Gródku".

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.

1. Nazwa oraz adres Zamawiającego.

Nazwa: Dom Pomocy Społecznej w Gródku

Adres: Gródek 26, 26-720 Policzna

tel. / fax 48 6770029

e - mail: dpsgrudek@pocztaplus.pl

REGON: 000827113, NIP: 811-12-73-372

2. Tryb udzielenia zamówienia.

Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (na podst. art. 4 pkt 8).

3. Opis przedmiotu zamówienia.

Wykonanie prac remontowych komina wolnostojącego dymowego jednociągowego dla paliw stałych ze stali o symbolu P355NHTC1 (wysokość komina od poziomu gruntu: 16 m, średnica przewodu komina: 610 - 630 mm); remontu czopucha łączącego komin z dwoma piecami c.o.; remontu zewnętrznego pomieszczenia rewizyjnego komina, murowanego, pokrytego blachą; demontażu, remontu i montażu drabinki nakominowej.

Zakres prac obejmuje:

mocowanie nowych kotw fundamentowych,

wykonanie elementów komina stalowego wg projektu,

czyszczenie strumieniowo ścierne nowego komina i drabinki istniejącej do trzeciego stopnia czystości,

dwukrotne malowanie natryskiem pneumatycznym farbami do gruntowania,

dwukrotne malowanie natryskiem pneumatycznym farbami termoodpornymi chlorokauczukowymi,

montaż nowego komina na fundamencie,

wymurowanie nowego cokołu z bloczków betonowych na zaprawie cementowej,

murowanie ścian pomieszczenia rewizyjnego z bloczków gazobetonowych gr 24 cm na zaprawie cem. - wapiennej,

montaż nadproża drzwi z belek L 19,

montaż konstrukcji daszku z ceowników, montaż pokrycia dachowego z blachy płaskiej wraz z koniecznymi obróbkami,

tynkowanie ścian tynkiem cementowo-wapiennym,

montaż drzwi stalowych,

wyrównanie posadzki szlichtą cementową.

Prace należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym (do wglądu).

Wszystkie roboty budowlano-montażowe należy wykonać zgodnie z Normami, przepisami bhp i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Ustawy prawo budowlane.

Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów zakupionych we własnym zakresie.

4. Dokumenty, jakie wykonawca powinien załączyć do oferty

1) Wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy wg załączonego wzoru.

2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

3) Kosztorys ofertowy.

5. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.09.2015r.

6. Opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który:

a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i kadrowy niezbędny do wykonania zamówienia,

c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania.

7. Termin związania ofertą: 30 dni.

8. Miejsce i termin składania ofert.

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą na adres: Gródek 26, 26-720 Policzna w dziale adm.-gosp. lub przesłać faxem na nr 48 6770029 w terminie do dnia 17.07.2015r. do godz. 1000.

9. Opis sposobu obliczania ceny.

a) cenę oferty należy podać w "Formularzu ofertowym" (załącznik nr 1do zapytania),

b) opis sposobu obliczania ceny oferty

cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN) cyfrowo i słownie.

cena podana w ofercie powinna być wyliczona z uwzględnieniem wszystkich kosztów, upustów, rabatów wraz z podatkiem VAT (cena brutto), ze wszystkimi pochodnymi, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Stawka podatku VAT będzie określona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. 2011r. Nr 177, poz. 1054 z późn. zm.).

10. Kryterium wyboru oferty

Kryterium wyboru oferty: cena - 100%. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę.

11. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktu z wykonawcami są:

Renata Szlachcic - kierownik działu adm. - gosp., tel. 48 6770029

Ewelina Czapla - pomoc administracyjna, tel. 48 6770029.

Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Domu Pomocy Społecznej w Gródku do zawarcia umowy.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień częściowych.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Gródku

mgr Monika Cygan



Plik docx WZÓR FORMULARZA OFERTOWEGO
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
21KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf WZÓR UMOWY
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
289KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf PRZEDMIAR ROBÓT
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
28KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
16KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Renata Szlachcic
email: dpsgrudek@pocztaplus.pl tel.:48 677 00 29 fax: 48 677 00 29
, w dniu:  09‑07‑2015 13:32:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Renata Szlachcic
email: dpsgrudek@pocztaplus.pl tel.:48 677 00 29 fax: 48 677 00 29
, w dniu:  $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Data ostatniej aktualizacji:
09‑07‑2015 14:18:20
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive