ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA ROK 2020


Gródek, dnia 17.01.2020r.

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.) Dom Pomocy Społecznej w Gródku informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę artykułów żywnościowych według zadań:

ZADANIE 1 – DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU

została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 2 złożona przez firmę:

ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO NOWAKOWSKI SP. Z O.O.

DĄBROWA 6, 26-332 SŁAWNO

z ceną: 86.110,20 zł. brutto.

Uzasadnienie: Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród złożonych ofert maksymalną ilość punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena – 100%. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ.

W postępowaniu złożono 2 oferty na zadanie nr 1.

Punktacja przyznana ofertom:

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena oferty brutto

Punktacja przyznana w kryterium cena 100%

2

ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO NOWAKOWSKI SP. Z O.O. DĄBROWA 6, 26-332 SŁAWNO

86.110,20 zł.

100,00 pkt

5

ALBO SP. Z O.O., UL. LUBELSKA 65, 26-600 RADOM

89.014,70 zł.

96,74 pkt

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt. 2 Pzp.

ZADANIE 2 – DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH

została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 6 złożona przez firmę:

P.W. „MAT” MARZENA TKACZUK,

27-200 STARACHOWICE, UL. ZGODNA 4B

z ceną: 24.911,30  zł. brutto.

Uzasadnienie: Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród złożonych ofert maksymalną ilość punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena – 100%. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ.

W postępowaniu złożono 3 oferty na zadanie nr 2.

 

Punktacja przyznana ofertom:

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena oferty brutto

Punktacja przyznana w kryterium cena 100%

1

ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.,

21-002 JASTKÓW, PANIEŃSZCZYZNA

25.995,00 zł.

95,83 pkt

3

PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE „POLARIS” MAŁGORZATA GRUSZCZYŃSKA

62-800 KALISZ, UL. ŻOŁNIERSKA 20A

25.681,70 zł.

97,00 pkt

6

P.W. „MAT” MARZENA TKACZUK,

27-200 STARACHOWICE, UL. ZGODNA 4B

24.911,30 zł.

100,00 pkt

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt. 2 Pzp.

ZADANIE 3 – DOSTAWA PIECZYWA

została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 8 złożona przez firmę:

ZAKŁAD PRODUKCJI ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH „MISTER” KAROL BINKOWSKI, RYSZARD BINKOWSKI

SP. JAWNA ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ, 26-006 NOWA SŁUPIA, JEZIORKO 99C

z ceną: 30.406,00 zł. brutto.

Uzasadnienie: W postępowaniu przetargowym na zadanie nr 3 wpłynęła jedna ważna oferta. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ, uzyskała maksymalną liczbę punktów - 100.

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana w uzgodnionym terminie.

ZADANIE 4 – DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH

została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 7 złożona przez firmę:

FIRMA HANDLOWA „STARMLECZ” TKACZUK ADAM

27-200 STARACHOWICE, UL. ZGODNA 4B

z ceną: 44.482,00 zł. brutto.

Uzasadnienie: Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród złożonych ofert maksymalną ilość punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena – 100%. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ.

W postępowaniu złożono 2 oferty na zadanie nr 4.

Punktacja przyznana ofertom:

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena oferty brutto

Punktacja przyznana w kryterium cena 100%

1

ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.

21-002 JASTKÓW, PANIEŃSZCZYZNA

49.814,60 zł.

89,30 pkt

7

FIRMA HANDLOWA „STARMLECZ” TKACZUK ADAM

27-200 STARACHOWICE, UL. ZGODNA 4B

44.482,00 zł.

100,00 pkt

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt. 2 Pzp.

ZADANIE 5 – DOSTAWA JAJ

została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 1 złożona przez firmę:

ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.

21-002 JASTKÓW, PANIEŃSZCZYZNA

z ceną: 6.500,00 zł. brutto.

Uzasadnienie: Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród złożonych ofert maksymalną ilość punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena – 100%. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ.

W postępowaniu złożono 2 oferty na zadanie nr 5.

Punktacja przyznana ofertom:

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena oferty brutto

Punktacja przyznana w kryterium cena 100%

1

ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.

21-002 JASTKÓW, PANIEŃSZCZYZNA

6.500,00 zł.

100,00 pkt

7

FIRMA HANDLOWA „STARMLECZ” TKACZUK ADAM

27-200 STARACHOWICE, UL. ZGODNA 4B

7.540,00 zł.

86,21 pkt

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt. 2 Pzp.

ZADANIE 6 – DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW

została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 4 złożona przez firmę:

AUGUSTYN WOŹNIAK FIRMA TAMP

26-634 GÓZD, MAŁĘCZYN, UL. KOŚCIELNA 35

z ceną: 8.465,00 zł. brutto  i upustem od przeciętnych cen Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego BRONISZE – 5%

Uzasadnienie: W postępowaniu przetargowym na zadanie nr 6 wpłynęła jedna ważna oferta. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ, uzyskała maksymalną liczbę punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena – 70% oraz upust – 30%.

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana w uzgodnionym terminie.

               

Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 Pzp umowy w sprawie zamówienia publicznego zostaną zawarte w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób.           

 

                                                                                                             

                                                                                                                                              Dyrektor

                                                                                                                        Domu Pomocy Społecznej w Gródku

                                                                                                                                          Monika Cygan

Informacja wytworzona przez:
Monika Cygan , w dniu:  17‑01‑2020 13:43:29
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Renata Szlachcic
email: dpsgrudek@pocztaplus.pl tel.:48 677 00 29 fax: 48 677 00 29
, w dniu:  17‑01‑2020 13:43:29
Data ostatniej aktualizacji:
17‑01‑2020 13:47:45
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive