Zapytanie ofertowe na dostawę, montaż i demontaż kotła miałowego


Gródek, dnia 08.07.2016r.

ADM.271.4.2016

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dom Pomocy Społecznej w Gródku zaprasza do złożenia oferty cenowej na:

Dostawę, montaż i demontaż kotła miałowego c.o. typu KW GR 350 w kotłowni Domu Pomocy Społecznej w Gródku

 w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej

 wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.

Nazwa oraz adres Zamawiającego.

Nazwa: Dom Pomocy Społecznej w Gródku

Adres: Gródek 26, 26 – 720 Policzna

Tel./fax 48 6770029

Tryb udzielenia zamówienia.

Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( na podstawie art.4 pkt 8).

Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kotła miałowego typu KW GR 350.

Wielkość powierzchni ogrzewanej -1500 –2000m2

Dane techniczne kotła:

Moc szczytowa – kW 350

Moc znamionowa –kW 240

Optymalna sprawność cieplna – 81.2 – 84,2%

Max Dopuszczalne ciśnienie robocze – 0,25 Mpa

Orientacyjne wymiary i dane:

Głębokość – 230cm, wysokość – 170cm, szerokość – 120cm (sam kocioł)

Masa kotła – 2900 kg.

Jednorazowy zasyp paliwa – 600 kg.

Pojemność wodna kotła – 758 l.

Moc wentylatora – 550W

Zasilanie – 230 V

Sterownik mikroprocesorowy typu Tajfun HD

Dmuchawa (miejsce zamontowania do uzgodnienia)

Rok produkcji 2016

 

Usługa obejmuje również:

- transport kotła do Domu Pomocy Społecznej w Gródku,

- demontaż starego kotła c.o. z wystawieniem z kotłowni,

- wstawienie do kotłowni i montaż nowego kotła KW GR 350,

- podłączenie do istniejących instalacji, próba szczelności instalacji i uruchomienie kotła,

 

- demontaż w razie konieczności istniejących zasuw i montaż nowych,

- dostarczenie niezbędnych materiałów do montażu tj.

zasuwy dn=100 – 2 szt., kołnierze, śruby, elektrody itp.

- wynajem i pokrycie kosztów wynajmu dźwigu do

rozładunku, wystawienia i wstawienia kotła do kotłowni,

- szkolenie personelu,

- odbiór kominiarski,

- wszystkie inne niewymienione czynności (bądź urządzenia) niezbędne

do prawidłowego funkcjonowania oferowanego kotła.

UWAGA: Zamawiający zamieszcza zdjęcia poglądowe wcześniej zamontowanego kotła przeznaczonego do demontażu (czerwony) i montażu na jego miejsce nowego kotła grzewczego, jednak ze względu na charakter zamówienia oraz warunki terenowe sugeruje się wykonanie wizji lokalnej w terenie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym aby uwzględnić w ofercie niezbędne prace do wykonania całości zamówienia.

Istnieje możliwość wniesienia kotła do pomieszczenia zsypu opału wlotem wsypu na węgiel w kotłowni o wymiarach 140cm. szerokość, 170cm. wysokość, przetransportowanie wewnątrz kotłowni całego kotła do miejsca docelowego (drzwi kotłowni-zsyp 120cm. szerokość, 200cm. wysokość). Kotłownia znajduje się w piwnicy.

Konieczne jest dostarczenie niezbędnej dokumentacji, między innymi: Poświadczenie Zgodności Energetycznej, Świadectwo Badań Energetyczno – Emisyjnych,  Świadectwo Badania „na znak bezpieczeństwa ekologicznego” kotła grzewczego, karta gwarancyjna, instrukcje obsługi, schematy, atesty oraz dopuszczenia do użytkowania materiałów i urządzeń wykorzystanych do realizacji zamówienia.

Okres gwarancji – 3 lata od dnia dostawy. Czas na podjęcie czynności naprawy/wymiany nie więcej niż 2 dni robocze od daty zgłoszenia telefonicznego stwierdzonej usterki lub wady.

Dokumenty, jakie wykonawca powinien załączyć do oferty.

- wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy wg załączonego wzoru,

- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Termin wykonania zamówienia – 30 dni od dnia podpisania umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który:

  1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i kadrowy niezbędny do wykonania zamówienia,
  3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania.

Termin związania ofertą: 30 dni.

Miejsce i termin składania ofert.

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą na adres: Gródek 26, 26 – 720 Policzna w dziale adm.-gosp. lub przesłać faxem na nr 48 6770029 lub przesłaće- mailem w formie skanu na adres dpsgrudek@pocztaplus.pl w terminie do dnia 19.07.2016r. do godz. 1000.

  1. Opis sposobu obliczania ceny.
  1. Cenę oferty należy podać w „formularzu ofertowym (załącznik Nr 1 do zapytania),
  2. Opis sposobu obliczania ceny oferty

- cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN) cyfrowo i słownie.

- cena podana w ofercie powinna być wyliczona z uwzględnieniem wszystkich kosztów, upustów, rabatów wraz z podatkiem VAT (cena brutto), ze wszystkimi pochodnymi, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Stawka VAT będzie określona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U.z 2011r. Nr 177, poz. 1054 z późn. zm.).

 Kryterium wyboru oferty.

Kryterium wyboru oferty: cena – 100%. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę.

Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcami są:

Renata Szlachcic – kierownik działu adm. gosp. i kadr

Ewelina Czapla – pomoc administracyjna

Tel. 48 6770029.

Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Domu Pomocy Społecznej w Gródku do zawarcia umowy.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień częściowych.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.

 

 

 

mgr Monika Cygan

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Gródku

Plik jpg Zdjęcie
08‑07‑2016 14:33:49
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
image/jpeg
Rozmiar:
772KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik jpg Zdjęcie
08‑07‑2016 14:33:00
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
image/jpeg
Rozmiar:
784KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik jpg Zdjęcie
08‑07‑2016 14:32:15
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
image/jpeg
Rozmiar:
805KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik jpg Zdjęcie
08‑07‑2016 14:30:41
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
image/jpeg
Rozmiar:
782KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Oświadczenie
08‑07‑2016 14:25:32
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
15KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Wzór umowy
08‑07‑2016 14:24:56
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
229KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Formularz ofertowy
08‑07‑2016 14:19:25
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
21KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Renata Szlachcic , w dniu:  08‑07‑2016 13:55:30
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Renata Szlachcic
email: dpsgrudek@pocztaplus.pl tel.:48 677 00 29 fax: 48 677 00 29
, w dniu:  08‑07‑2016 13:55:30
Data ostatniej aktualizacji:
08‑07‑2016 14:38:26
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie