ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH 2019


ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 1986 ze zm.) Dom Pomocy Społecznej w Gródku informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę artykułów żywnościowych według zadań:

ZADANIE 1 – DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU

została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 5 złożona przez firmę:

ALBO SP. Z O.O.

UL. LUBELSKA 65, 26-600 RADOM

z ceną: 58057,15 zł. brutto.

Uzasadnienie: Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród złożonych ofert maksymalną ilość punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena – 100%. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ.

W postępowaniu złożono 4 oferty na zadanie nr 1.

Punktacja przyznana ofertom:

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena oferty brutto

Punktacja przyznana w kryterium cena 100%

1

ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO NOWAKOWSKI SP. Z O.O. DĄBROWA 6, 26-332 SŁAWNO

59.924,35 zł.

96,88 pkt

3

PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE JANHAS MONIKA BANASIK, NIEMIANOWICE 27, 26-634 GÓZD

 59.154,10 zł.

98,15 pkt

4

HURTOWNIA WĘDLIN KABANOS ZDZISŁAW CZUBA UL. DĘBLIŃSKA 25A, 24-100 PUŁAWY

64.925,50 zł.

89,42 pkt

5

ALBO SP. Z O.O., UL. LUBELSKA 65, 26-600 RADOM

58.057,15 zł.

100,00 pkt

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt. 2 Pzp.

ZADANIE 2 – DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH

została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 9 złożona przez firmę:

P.W. „MAT” MARZENA TKACZUK,

27-200 STARACHOWICE, UL. ZGODNA 4B

z ceną: 24085,60  zł. brutto.

Uzasadnienie: Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród złożonych ofert maksymalną ilość punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena – 100%. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ.

W postępowaniu złożono 3 oferty na zadanie nr 2.

Punktacja przyznana ofertom:

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena oferty brutto

Punktacja przyznana w kryterium cena 100%

6

PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE „POLARIS” MALGORZATA GRUSZCZYŃSKA

62-800 KALISZ, UL. ŻOŁNIERSKA 20A

25.663,30 zł.

93,85 pkt

7

ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.,

21-002 JASTKÓW, PANIEŃSZCZYZNA

25.633,75 zł.

93,96 pkt

9

P.W. „MAT” MARZENA TKACZUK,

27-200 STARACHOWICE, UL. ZGODNA 4B

24.085,60 zł.

100,00 pkt

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt. 2 Pzp.

ZADANIE 3 – DOSTAWA PIECZYWA

została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 13 złożona przez firmę:

ZAKŁAD PRODUKCJI ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH „MISTER” KAROL BINKOWSKI, RYSZARD BINKOWSKI

SP. JAWNA ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ, 26-006 NOWA SŁUPIA, JEZIORKO 99C

z ceną: 24.358,10 zł. brutto.

Uzasadnienie: Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród złożonych ofert maksymalną ilość punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena – 100%. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ.

W postępowaniu złożono 3 oferty na zadanie nr 3.

Punktacja przyznana ofertom:

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena oferty brutto

Punktacja przyznana w kryterium cena 100%

8

ZAKŁAD PIEKARNICZO-CUKIERNICZY S.C., UL. SIENKIEWICZA 49, 26-930 GARBATKA-LETNISKO

26.762,50 zł.

91,02 pkt

12

ZAKŁAD BUDOWY I REMONTU PIECÓW PIEKARNICZYCH TOMASZ MAKUCH, 26-700 ZWOLEŃ, ALEJA JANA PAWŁA II 91

25.502,00 zł.

95,51 pkt

13

ZAKŁAD PRODUKCJI ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH „MISTER” KAROL BINKOWSKI, RYSZARD BINKOWSKI SP. JAWNA ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ, 26-006 NOWA SŁUPIA, JEZIORKO 99C

24.358,10 zł.

100,00 pkt

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt. 2 Pzp.

 

 

ZADANIE 4 – DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH

została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 10 złożona przez firmę:

FIRMA HANDLOWA „STARMLECZ” TKACZUK ADAM

27-200 STARACHOWICE, UL. ZGODNA 4B

z ceną: 41.683,00 zł. brutto.

Uzasadnienie: Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród złożonych ofert maksymalną ilość punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena – 100%. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ.

W postępowaniu złożono 2 oferty na zadanie nr 4.

Punktacja przyznana ofertom:

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena oferty brutto

Punktacja przyznana w kryterium cena 100%

7

ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.

21-002 JASTKÓW, PANIEŃSZCZYZNA

43.714,80 zł.

95,35 pkt

10

FIRMA HANDLOWA „STARMLECZ” TKACZUK ADAM

27-200 STARACHOWICE, UL. ZGODNA 4B

41.683,00 zł.

100,00 pkt

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt. 2 Pzp.

ZADANIE 5 – DOSTAWA JAJ

została wybrana jako najkorzystniejsza oferta dodatkowa nr 6 złożona przez firmę:

PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE „POLARIS” MALGORZATA GRUSZCZYŃSKA

62-800 KALISZ, UL. ŻOŁNIERSKA 20A

z ceną: 7.560,00 zł. brutto.

Uzasadnienie: W postępowaniu przetargowym na zadanie nr 5 wpłynęła jedna ważna oferta. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ, uzyskała maksymalną liczbę punktów - 100.

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana w uzgodnionym terminie.

ZADANIE 6 – DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW

została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 2 złożona przez firmę:

AUGUSTYN WOŹNIAK FIRMA TAMP

26-634 GÓZD, MAŁĘCZYN, UL. KOŚCIELNA 35

z ceną: 10.005,00 zł. brutto  i upustem od przeciętnych cen Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego BRONISZE – 5%

Uzasadnienie: Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród złożonych ofert maksymalną ilość punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena – 70% oraz upust – 30%.  Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ.

W postępowaniu złożono 2 oferty na zadanie nr 6.

Punktacja przyznana ofertom:

Nr ofer-ty

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena oferty brutto

Punktacja przyznana w kryterium cena 70%

Upust od cen Rynku Hurtowe-go Bronisze

Punktacja przyznana w kryterium upust od cen Rynku Hurtowego Bronisze 30%

Punktacja

SUMA

2

AUGUSTYN WOŹNIAK FIRMA TAMP,

26-634 GÓZD, MAŁĘCZYN, UL. KOŚCIELNA 35

10.005,00 zł.

70,00 pkt

5 %

30,00 pkt

100,00 pkt

11

CENTRUM USŁUGOWO-HANDLOWE DOROTA SELIGA I GRZEGORZ SELIGA, PRZYBYSZEW, UL. GOŚCINIEC 56, 26-803 PROMNA

13.094,00 zł.

53,49 pkt

2%

12,00 pkt

65,49 pkt

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt. 2 Pzp.        

Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 Pzp umowy w sprawie zamówienia publicznego zostaną zawarte w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób.            

 

                                                                                                                         Monika Cygan

                                                                                             Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Gródku

Informacja wytworzona przez:
Monika Cygan , w dniu:  08‑02‑2019 12:31:03
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Renata Szlachcic
email: dpsgrudek@pocztaplus.pl tel.:48 677 00 29 fax: 48 677 00 29
, w dniu:  08‑02‑2019 12:31:03
Data ostatniej aktualizacji:
13‑05‑2019 09:46:44
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie