ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH 2019
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 1986 ze zm.) Dom Pomocy Społecznej w Gródku informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę artykułów żywnościowych według zadań:
ZADANIE 1 – DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU
została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 5 złożona przez firmę:
ALBO SP. Z O.O.
UL. LUBELSKA 65, 26-600 RADOM
z ceną: 58057,15 zł. brutto.
Uzasadnienie: Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród złożonych ofert maksymalną ilość punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena – 100%. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ.
W postępowaniu złożono 4 oferty na zadanie nr 1.
Punktacja przyznana ofertom:
|   Nr oferty  |    Nazwa i adres Wykonawcy  |    Cena oferty brutto  |    Punktacja przyznana w kryterium cena 100%  |  
|   1  |    ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO NOWAKOWSKI SP. Z O.O. DĄBROWA 6, 26-332 SŁAWNO  |    59.924,35 zł.  |    96,88 pkt  |  
|   3  |    PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE JANHAS MONIKA BANASIK, NIEMIANOWICE 27, 26-634 GÓZD  |    59.154,10 zł.  |    98,15 pkt  |  
|   4  |    HURTOWNIA WĘDLIN KABANOS ZDZISŁAW CZUBA UL. DĘBLIŃSKA 25A, 24-100 PUŁAWY  |    64.925,50 zł.  |    89,42 pkt  |  
|   5  |    ALBO SP. Z O.O., UL. LUBELSKA 65, 26-600 RADOM  |    58.057,15 zł.  |    100,00 pkt  |  
Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt. 2 Pzp.
ZADANIE 2 – DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 9 złożona przez firmę:
P.W. „MAT” MARZENA TKACZUK,
27-200 STARACHOWICE, UL. ZGODNA 4B
z ceną: 24085,60 zł. brutto.
Uzasadnienie: Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród złożonych ofert maksymalną ilość punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena – 100%. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ.
W postępowaniu złożono 3 oferty na zadanie nr 2.
Punktacja przyznana ofertom:
|   Nr oferty  |    Nazwa i adres Wykonawcy  |    Cena oferty brutto  |    Punktacja przyznana w kryterium cena 100%  |  
|   6  |    PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE „POLARIS” MALGORZATA GRUSZCZYŃSKA 62-800 KALISZ, UL. ŻOŁNIERSKA 20A  |    25.663,30 zł.  |    93,85 pkt  |  
|   7  |    ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O., 21-002 JASTKÓW, PANIEŃSZCZYZNA  |    25.633,75 zł.  |    93,96 pkt  |  
|   9  |    P.W. „MAT” MARZENA TKACZUK, 27-200 STARACHOWICE, UL. ZGODNA 4B  |    24.085,60 zł.  |    100,00 pkt  |  
Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt. 2 Pzp.
ZADANIE 3 – DOSTAWA PIECZYWA
została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 13 złożona przez firmę:
ZAKŁAD PRODUKCJI ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH „MISTER” KAROL BINKOWSKI, RYSZARD BINKOWSKI
SP. JAWNA ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ, 26-006 NOWA SŁUPIA, JEZIORKO 99C
z ceną: 24.358,10 zł. brutto.
Uzasadnienie: Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród złożonych ofert maksymalną ilość punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena – 100%. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ.
W postępowaniu złożono 3 oferty na zadanie nr 3.
Punktacja przyznana ofertom:
|   Nr oferty  |    Nazwa i adres Wykonawcy  |    Cena oferty brutto  |    Punktacja przyznana w kryterium cena 100%  |  
|   8  |    ZAKŁAD PIEKARNICZO-CUKIERNICZY S.C., UL. SIENKIEWICZA 49, 26-930 GARBATKA-LETNISKO  |    26.762,50 zł.  |    91,02 pkt  |  
|   12  |    ZAKŁAD BUDOWY I REMONTU PIECÓW PIEKARNICZYCH TOMASZ MAKUCH, 26-700 ZWOLEŃ, ALEJA JANA PAWŁA II 91  |    25.502,00 zł.  |    95,51 pkt  |  
|   13  |    ZAKŁAD PRODUKCJI ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH „MISTER” KAROL BINKOWSKI, RYSZARD BINKOWSKI SP. JAWNA ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ, 26-006 NOWA SŁUPIA, JEZIORKO 99C  |    24.358,10 zł.  |    100,00 pkt  |  
Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt. 2 Pzp.
ZADANIE 4 – DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH
została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 10 złożona przez firmę:
FIRMA HANDLOWA „STARMLECZ” TKACZUK ADAM
27-200 STARACHOWICE, UL. ZGODNA 4B
z ceną: 41.683,00 zł. brutto.
Uzasadnienie: Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród złożonych ofert maksymalną ilość punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena – 100%. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ.
W postępowaniu złożono 2 oferty na zadanie nr 4.
Punktacja przyznana ofertom:
|   Nr oferty  |    Nazwa i adres Wykonawcy  |    Cena oferty brutto  |    Punktacja przyznana w kryterium cena 100%  |  
|   7  |    ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O. 21-002 JASTKÓW, PANIEŃSZCZYZNA  |    43.714,80 zł.  |    95,35 pkt  |  
|   10  |    FIRMA HANDLOWA „STARMLECZ” TKACZUK ADAM 27-200 STARACHOWICE, UL. ZGODNA 4B  |    41.683,00 zł.  |    100,00 pkt  |  
Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt. 2 Pzp.
ZADANIE 5 – DOSTAWA JAJ
została wybrana jako najkorzystniejsza oferta dodatkowa nr 6 złożona przez firmę:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE „POLARIS” MALGORZATA GRUSZCZYŃSKA
62-800 KALISZ, UL. ŻOŁNIERSKA 20A
z ceną: 7.560,00 zł. brutto.
Uzasadnienie: W postępowaniu przetargowym na zadanie nr 5 wpłynęła jedna ważna oferta. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ, uzyskała maksymalną liczbę punktów - 100.
Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana w uzgodnionym terminie.
ZADANIE 6 – DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW
została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 2 złożona przez firmę:
AUGUSTYN WOŹNIAK FIRMA TAMP
26-634 GÓZD, MAŁĘCZYN, UL. KOŚCIELNA 35
z ceną: 10.005,00 zł. brutto i upustem od przeciętnych cen Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego BRONISZE – 5%
Uzasadnienie: Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród złożonych ofert maksymalną ilość punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena – 70% oraz upust – 30%. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ.
W postępowaniu złożono 2 oferty na zadanie nr 6.
Punktacja przyznana ofertom:
|   Nr ofer-ty  |    Nazwa i adres Wykonawcy  |    Cena oferty brutto  |    Punktacja przyznana w kryterium cena 70%  |    Upust od cen Rynku Hurtowe-go Bronisze  |    Punktacja przyznana w kryterium upust od cen Rynku Hurtowego Bronisze 30%  |    Punktacja SUMA  |  
|   2  |    AUGUSTYN WOŹNIAK FIRMA TAMP, 26-634 GÓZD, MAŁĘCZYN, UL. KOŚCIELNA 35  |    10.005,00 zł.  |    70,00 pkt  |    5 %  |    30,00 pkt  |    100,00 pkt  |  
|   11  |    CENTRUM USŁUGOWO-HANDLOWE DOROTA SELIGA I GRZEGORZ SELIGA, PRZYBYSZEW, UL. GOŚCINIEC 56, 26-803 PROMNA  |    13.094,00 zł.  |    53,49 pkt  |    2%  |    12,00 pkt  |    65,49 pkt  |  
Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt. 2 Pzp.
Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 Pzp umowy w sprawie zamówienia publicznego zostaną zawarte w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
Monika Cygan
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Gródku
email: sekretariat@dps.zwolenpowiat.pl tel.:48 677 00 29 fax: 48 677 00 29 , w dniu: 08‑02‑2019 12:31:03
| Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje | 
|---|