ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYMIANĘ WINDY W BUDYNKU DPS
Gródek, dnia 12.10.2017r.
ADM.271.4.2017
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dom Pomocy Społecznej w Gródku zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
Dostawę, montaż i demontaż dźwigu osobowo- towarowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych typ- szpitalny w Domu Pomocy Społecznej w Gródku
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.
1.Nazwa oraz adres Zamawiającego.
Nazwa: Dom Pomocy Społecznej w Gródku
Adres: Gródek 26, 26 – 720 Policzna
Tel./fax 48 6770029
2.Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( na podstawie art.4 pkt 8).
3.Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i demontaż dźwigu osobowo- towarowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych typ- szpitalny.
Dane techniczne dźwigu:
Osobowy (szpitalny), elektryczny, o prędkości 1,0 m/s, z napędem falownikowym, samoobsługowy, fabrycznie nowy min 2017r produkcji,
Udźwig min 1000 kg, dostosowany do wielkości szybu, (wymiary szybu: szer. 2050mm gł.2500mm).
Ilość przystanków-3, ilość dojść- 3, obrobienie ościeży drzwi i uzupełnienie poszycia posadzki do drzwi windy,
Wysokość podnoszenia 6,60 m,
Drzwi szybowe –automatyczne centralne o wym. 900x2000mm, wykonane ze stali nierdzewnej, drzwi kabinowe- automatyczne centralne o wym. 900x2000mm wykonane ze stali nierdzewnej wyposażone w falownik napędu drzwi,
Kabina nieprzelotowa 1100x2100mm wykonana ze stali nierdzewnej, wyposażona w kasetę ANTYWANDAL, kurtynę świetlną, oświetlenie kabiny energooszczędne, oświetlenie awaryjne min. 2 godz. poręcz ze stali nierdzewnej, lustro na tylnejścianie kabiny, podłoga antypoślizgowa, niepalna kolor do uzgodnienia, panel dyspozycji na ścianie bocznej wykonany ze stali nierdzewnej, wyposażony w elektroniczny cyfrowy wyświetlacz pięter i strzałki kierunku jazdy, podświetlane przyciski dyspozycji, przycisk otwierania drzwi, sterowanie mikroprocesorowe, piętrowskazywacze na przystanku podstawowym w pozostałych kasetach strzałki kierunku dalszej jazdy, zjazd awaryjny po zaniku napięcia, zjazd pożarowy, łączność ze służbami ratowniczymi.
Maszynownia w szybie.
Nadszybie -3800mm
Podszybie- 2100mm
Zakres prac dodatkowych przy wymianie dźwigu:
Demontaż istniejącego dźwigu, dostawanowego i montaż dźwigu, odnowienie poprzez malowanie ścian szybu, odnowienie ścian i sufitu maszynowni, wykonanie oświetlenia szybu wykonanie obróbek glifów nowych drzwi przystankowych, opłata za ocenę zgodności wykonaną przez jednostkę notyfikowaną, uruchomienie i odbiór techniczny dźwigu przez UDT, przedłożenie pełnej,zgodnej z normami dokumentacji dźwigu.
Okres gwarancji – 36 Miesięcy .
Czas na podjęcie czynności naprawy/wymiany nie więcej niż 24 godz. od zgłoszenia telefonicznego stwierdzonej usterki lub wady.
4.Dokumenty, jakie wykonawca powinien załączyć do oferty.
- wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy
wg załączonego wzoru,
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
5.Termin wykonania zamówienia – w terminie do 10 grudnia 2017r.
6.Opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i kadrowy niezbędny do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania.
7.Termin związania ofertą: 30 dni.
8.Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą na adres: Gródek 26, 26 – 720 Policzna w dziale adm.-gosp. lub przesłać faxem na nr 48 6770029 l w terminie do dnia 19.10.2017r. do godz. 1000.
9.Opis sposobu obliczania ceny.
- Cenę oferty należy podać w „formularzu ofertowym (załącznik Nr 1 do zapytania),
- Opis sposobu obliczania ceny oferty
- cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich (PLN) cyfrowo i słownie.
- cena podana w ofercie powinna być wyliczona z uwzględnieniem wszystkich kosztów, upustów, rabatów wraz z podatkiem VAT (cena brutto), ze wszystkimi pochodnymi, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Stawka VAT będzie określona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U.z 2017rpoz. 1221).
10. Kryterium wyboru oferty.
Kryterium wyboru oferty: cena – 100%. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę.
11.Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcami są:
Renata Szlachcic – tel. 48 6770029
Monika Cygan- tel. 48 6770029
Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Domu Pomocy Społecznej w Gródku do zawarcia umowy.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień częściowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.
Załączniki:
- Wzór formularza ofertowego
- Wzór umowy
- Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Monika Cygan
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Gródku
email: dpsgrudek@pocztaplus.pl tel.:48 677 00 29 fax: 48 677 00 29 , w dniu: 12‑10‑2017 14:00:54
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|