ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH 2019
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 1986 ze zm.) Dom Pomocy Społecznej w Gródku informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę artykułów żywnościowych według zadań:
ZADANIE 1 – DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU
została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 5 złożona przez firmę:
ALBO SP. Z O.O.
UL. LUBELSKA 65, 26-600 RADOM
z ceną: 58057,15 zł. brutto.
Uzasadnienie: Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród złożonych ofert maksymalną ilość punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena – 100%. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ.
W postępowaniu złożono 4 oferty na zadanie nr 1.
Punktacja przyznana ofertom:
Nr oferty | Nazwa i adres Wykonawcy | Cena oferty brutto | Punktacja przyznana w kryterium cena 100% |
1 | ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO NOWAKOWSKI SP. Z O.O. DĄBROWA 6, 26-332 SŁAWNO | 59.924,35 zł. | 96,88 pkt |
3 | PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE JANHAS MONIKA BANASIK, NIEMIANOWICE 27, 26-634 GÓZD | 59.154,10 zł. | 98,15 pkt |
4 | HURTOWNIA WĘDLIN KABANOS ZDZISŁAW CZUBA UL. DĘBLIŃSKA 25A, 24-100 PUŁAWY | 64.925,50 zł. | 89,42 pkt |
5 | ALBO SP. Z O.O., UL. LUBELSKA 65, 26-600 RADOM | 58.057,15 zł. | 100,00 pkt |
Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt. 2 Pzp.
ZADANIE 2 – DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 9 złożona przez firmę:
P.W. „MAT” MARZENA TKACZUK,
27-200 STARACHOWICE, UL. ZGODNA 4B
z ceną: 24085,60 zł. brutto.
Uzasadnienie: Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród złożonych ofert maksymalną ilość punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena – 100%. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ.
W postępowaniu złożono 3 oferty na zadanie nr 2.
Punktacja przyznana ofertom:
Nr oferty | Nazwa i adres Wykonawcy | Cena oferty brutto | Punktacja przyznana w kryterium cena 100% |
6 | PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE „POLARIS” MALGORZATA GRUSZCZYŃSKA 62-800 KALISZ, UL. ŻOŁNIERSKA 20A | 25.663,30 zł. | 93,85 pkt |
7 | ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O., 21-002 JASTKÓW, PANIEŃSZCZYZNA | 25.633,75 zł. | 93,96 pkt |
9 | P.W. „MAT” MARZENA TKACZUK, 27-200 STARACHOWICE, UL. ZGODNA 4B | 24.085,60 zł. | 100,00 pkt |
Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt. 2 Pzp.
ZADANIE 3 – DOSTAWA PIECZYWA
została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 13 złożona przez firmę:
ZAKŁAD PRODUKCJI ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH „MISTER” KAROL BINKOWSKI, RYSZARD BINKOWSKI
SP. JAWNA ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ, 26-006 NOWA SŁUPIA, JEZIORKO 99C
z ceną: 24.358,10 zł. brutto.
Uzasadnienie: Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród złożonych ofert maksymalną ilość punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena – 100%. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ.
W postępowaniu złożono 3 oferty na zadanie nr 3.
Punktacja przyznana ofertom:
Nr oferty | Nazwa i adres Wykonawcy | Cena oferty brutto | Punktacja przyznana w kryterium cena 100% |
8 | ZAKŁAD PIEKARNICZO-CUKIERNICZY S.C., UL. SIENKIEWICZA 49, 26-930 GARBATKA-LETNISKO | 26.762,50 zł. | 91,02 pkt |
12 | ZAKŁAD BUDOWY I REMONTU PIECÓW PIEKARNICZYCH TOMASZ MAKUCH, 26-700 ZWOLEŃ, ALEJA JANA PAWŁA II 91 | 25.502,00 zł. | 95,51 pkt |
13 | ZAKŁAD PRODUKCJI ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH „MISTER” KAROL BINKOWSKI, RYSZARD BINKOWSKI SP. JAWNA ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ, 26-006 NOWA SŁUPIA, JEZIORKO 99C | 24.358,10 zł. | 100,00 pkt |
Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt. 2 Pzp.
ZADANIE 4 – DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH
została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 10 złożona przez firmę:
FIRMA HANDLOWA „STARMLECZ” TKACZUK ADAM
27-200 STARACHOWICE, UL. ZGODNA 4B
z ceną: 41.683,00 zł. brutto.
Uzasadnienie: Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród złożonych ofert maksymalną ilość punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena – 100%. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ.
W postępowaniu złożono 2 oferty na zadanie nr 4.
Punktacja przyznana ofertom:
Nr oferty | Nazwa i adres Wykonawcy | Cena oferty brutto | Punktacja przyznana w kryterium cena 100% |
7 | ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O. 21-002 JASTKÓW, PANIEŃSZCZYZNA | 43.714,80 zł. | 95,35 pkt |
10 | FIRMA HANDLOWA „STARMLECZ” TKACZUK ADAM 27-200 STARACHOWICE, UL. ZGODNA 4B | 41.683,00 zł. | 100,00 pkt |
Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt. 2 Pzp.
ZADANIE 5 – DOSTAWA JAJ
została wybrana jako najkorzystniejsza oferta dodatkowa nr 6 złożona przez firmę:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE „POLARIS” MALGORZATA GRUSZCZYŃSKA
62-800 KALISZ, UL. ŻOŁNIERSKA 20A
z ceną: 7.560,00 zł. brutto.
Uzasadnienie: W postępowaniu przetargowym na zadanie nr 5 wpłynęła jedna ważna oferta. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ, uzyskała maksymalną liczbę punktów - 100.
Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana w uzgodnionym terminie.
ZADANIE 6 – DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW
została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 2 złożona przez firmę:
AUGUSTYN WOŹNIAK FIRMA TAMP
26-634 GÓZD, MAŁĘCZYN, UL. KOŚCIELNA 35
z ceną: 10.005,00 zł. brutto i upustem od przeciętnych cen Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego BRONISZE – 5%
Uzasadnienie: Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród złożonych ofert maksymalną ilość punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena – 70% oraz upust – 30%. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ.
W postępowaniu złożono 2 oferty na zadanie nr 6.
Punktacja przyznana ofertom:
Nr ofer-ty | Nazwa i adres Wykonawcy | Cena oferty brutto | Punktacja przyznana w kryterium cena 70% | Upust od cen Rynku Hurtowe-go Bronisze | Punktacja przyznana w kryterium upust od cen Rynku Hurtowego Bronisze 30% | Punktacja SUMA |
2 | AUGUSTYN WOŹNIAK FIRMA TAMP, 26-634 GÓZD, MAŁĘCZYN, UL. KOŚCIELNA 35 | 10.005,00 zł. | 70,00 pkt | 5 % | 30,00 pkt | 100,00 pkt |
11 | CENTRUM USŁUGOWO-HANDLOWE DOROTA SELIGA I GRZEGORZ SELIGA, PRZYBYSZEW, UL. GOŚCINIEC 56, 26-803 PROMNA | 13.094,00 zł. | 53,49 pkt | 2% | 12,00 pkt | 65,49 pkt |
Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt. 2 Pzp.
Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 Pzp umowy w sprawie zamówienia publicznego zostaną zawarte w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
Monika Cygan
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Gródku
email: dpsgrudek@pocztaplus.pl tel.:48 677 00 29 fax: 48 677 00 29 , w dniu: 08‑02‑2019 12:31:03
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|