Zamówienie z wolnej ręki na dostawę ryb i przetworów rybnych


Gródek: Dostawa ryb i przetworów rybnych do Domu Pomocy Społecznej w Gródku
Numer ogłoszenia: 154871 - 2016; data zamieszczenia: 25.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Gródku, Gródek 26, 26-720 Gródek, woj. mazowieckie, tel. 0-48 6770029, faks 0-48 6770029.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ryb i przetworów rybnych do Domu Pomocy Społecznej w Gródku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Filet z mintaja bez skóry - Kg. 24, Filet z dorsza bez skóry - Kg. 16, Filet z miruny bez skóry - Kg. 8, Filet śledziowy Matias solony - Kg. 8, Szprot w pomidorach puszka 300g. - Szt. 30, Śledź w pomidorach puszka 300g. - Szt. 30, Makrela w pomidorach puszka 300g. - Szt. 30, Karp żywy królewski - Kg. 15,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2, 15.22.00.00-6, 15.24.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE MARK M. I K. SZCZĘSNY SP.J., ul. Radomska 43, 26-634 Gózd, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1438,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1961,10

  • Oferta z najniższą ceną: 1961,10 / Oferta z najwyższą ceną: 1961,10

  • Waluta: PLN .

 

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

2. Uzasadnienia wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki dokonano na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz.U. z 2015r. poz. 2164): Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:...4) w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust.1pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Dokonano wyboru trybu postępowania zamówienia z wolnej ręki, ponieważ przeprowadzono dwa kolejne postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, w postępowaniach tych nie wpłynęła żadna oferta na dostawę ryb i przetworów rybnych. Jednocześnie pierwotne warunki zamówienia w przeprowadzanych postępowaniach nie zostały w istotny sposób zmienione. Zaszły więc przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt 4 pozwalające na zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki.

                                                                 Monika Cygan

                                                          Dyrektor DPS w Gródku

 

Informacja wytworzona przez:
Renata Szlachcic , w dniu:  25‑07‑2016 13:54:07
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Renata Szlachcic
email: dpsgrudek@pocztaplus.pl tel.:48 677 00 29 fax: 48 677 00 29
, w dniu:  25‑07‑2016 13:54:07
Data ostatniej aktualizacji:
25‑07‑2016 14:07:08
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie