- ZGŁOSZENIE PRZYPADKÓW NIEPRAWIDŁOWOŚCI
- AKTUALIZACJA PLANU POSTĘPOWAŃ NA 2021R.
- GRANT DLA DPS 2021R.
- PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ NA ROK 2021
- GRANT DLA DPS W GRÓDKU
- Projekt „Zapewnienie bezpieczeństwa i opieki pacjentom oraz bezpieczeństwa personelowi zakładów opiekuńczo-leczniczych, domów pomocy społecznej, zakładów pielęgnacyjno-opiekuńczych i hospicjów na czas COVID-19”
- PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ DLA DPS W GRÓDKU NA 2020 R.
- PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ DLA DPS W GRÓDKU NA 2019 R.
- PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ DLA DPS W GRÓDKU NA 2018 R.
- PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ DLA DPS W GRÓDKU NA 2017 R.
- KOREKTA PLANU POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ DLA DPS W GRÓDKU NA 2017 R.
OGŁOSZENIA
Informacja wytworzona przez:
Monika Cygan , w dniu: 05‑03‑2015 09:53:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Renata Szlachcic
email: dpsgrudek@pocztaplus.pl tel.:48 677 00 29 fax: 48 677 00 29 , w dniu: 01‑01‑1970 01:00:00
email: dpsgrudek@pocztaplus.pl tel.:48 677 00 29 fax: 48 677 00 29 , w dniu: 01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
13‑05‑2019 09:12:05
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|