ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA ROK 2020
Gródek, dnia 17.01.2020r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.) Dom Pomocy Społecznej w Gródku informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę artykułów żywnościowych według zadań:
ZADANIE 1 – DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU
została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 2 złożona przez firmę:
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO NOWAKOWSKI SP. Z O.O.
DĄBROWA 6, 26-332 SŁAWNO
z ceną: 86.110,20 zł. brutto.
Uzasadnienie: Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród złożonych ofert maksymalną ilość punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena – 100%. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ.
W postępowaniu złożono 2 oferty na zadanie nr 1.
Punktacja przyznana ofertom:
|   Nr oferty  |    Nazwa i adres Wykonawcy  |    Cena oferty brutto  |    Punktacja przyznana w kryterium cena 100%  |  
|   2  |    ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO NOWAKOWSKI SP. Z O.O. DĄBROWA 6, 26-332 SŁAWNO  |    86.110,20 zł.  |    100,00 pkt  |  
|   5  |    ALBO SP. Z O.O., UL. LUBELSKA 65, 26-600 RADOM  |    89.014,70 zł.  |    96,74 pkt  |  
Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt. 2 Pzp.
ZADANIE 2 – DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 6 złożona przez firmę:
P.W. „MAT” MARZENA TKACZUK,
27-200 STARACHOWICE, UL. ZGODNA 4B
z ceną: 24.911,30 zł. brutto.
Uzasadnienie: Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród złożonych ofert maksymalną ilość punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena – 100%. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ.
W postępowaniu złożono 3 oferty na zadanie nr 2.
Punktacja przyznana ofertom:
|   Nr oferty  |    Nazwa i adres Wykonawcy  |    Cena oferty brutto  |    Punktacja przyznana w kryterium cena 100%  |  
|   1  |    ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O., 21-002 JASTKÓW, PANIEŃSZCZYZNA  |    25.995,00 zł.  |    95,83 pkt  |  
|   3  |    PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE „POLARIS” MAŁGORZATA GRUSZCZYŃSKA 62-800 KALISZ, UL. ŻOŁNIERSKA 20A  |    25.681,70 zł.  |    97,00 pkt  |  
|   6  |    P.W. „MAT” MARZENA TKACZUK, 27-200 STARACHOWICE, UL. ZGODNA 4B  |    24.911,30 zł.  |    100,00 pkt  |  
Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt. 2 Pzp.
ZADANIE 3 – DOSTAWA PIECZYWA
została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 8 złożona przez firmę:
ZAKŁAD PRODUKCJI ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH „MISTER” KAROL BINKOWSKI, RYSZARD BINKOWSKI
SP. JAWNA ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ, 26-006 NOWA SŁUPIA, JEZIORKO 99C
z ceną: 30.406,00 zł. brutto.
Uzasadnienie: W postępowaniu przetargowym na zadanie nr 3 wpłynęła jedna ważna oferta. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ, uzyskała maksymalną liczbę punktów - 100.
Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana w uzgodnionym terminie.
ZADANIE 4 – DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH
została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 7 złożona przez firmę:
FIRMA HANDLOWA „STARMLECZ” TKACZUK ADAM
27-200 STARACHOWICE, UL. ZGODNA 4B
z ceną: 44.482,00 zł. brutto.
Uzasadnienie: Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród złożonych ofert maksymalną ilość punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena – 100%. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ.
W postępowaniu złożono 2 oferty na zadanie nr 4.
Punktacja przyznana ofertom:
|   Nr oferty  |    Nazwa i adres Wykonawcy  |    Cena oferty brutto  |    Punktacja przyznana w kryterium cena 100%  |  
|   1  |    ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O. 21-002 JASTKÓW, PANIEŃSZCZYZNA  |    49.814,60 zł.  |    89,30 pkt  |  
|   7  |    FIRMA HANDLOWA „STARMLECZ” TKACZUK ADAM 27-200 STARACHOWICE, UL. ZGODNA 4B  |    44.482,00 zł.  |    100,00 pkt  |  
Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt. 2 Pzp.
ZADANIE 5 – DOSTAWA JAJ
została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 1 złożona przez firmę:
ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.
21-002 JASTKÓW, PANIEŃSZCZYZNA
z ceną: 6.500,00 zł. brutto.
Uzasadnienie: Oferta uznana za najkorzystniejszą uzyskała spośród złożonych ofert maksymalną ilość punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena – 100%. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ.
W postępowaniu złożono 2 oferty na zadanie nr 5.
Punktacja przyznana ofertom:
|   Nr oferty  |    Nazwa i adres Wykonawcy  |    Cena oferty brutto  |    Punktacja przyznana w kryterium cena 100%  |  
|   1  |    ALMAX-DYSTRYBUCJA SP. Z O.O. 21-002 JASTKÓW, PANIEŃSZCZYZNA  |    6.500,00 zł.  |    100,00 pkt  |  
|   7  |    FIRMA HANDLOWA „STARMLECZ” TKACZUK ADAM 27-200 STARACHOWICE, UL. ZGODNA 4B  |    7.540,00 zł.  |    86,21 pkt  |  
Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana po upływie terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt. 2 Pzp.
ZADANIE 6 – DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW
została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 4 złożona przez firmę:
AUGUSTYN WOŹNIAK FIRMA TAMP
26-634 GÓZD, MAŁĘCZYN, UL. KOŚCIELNA 35
z ceną: 8.465,00 zł. brutto i upustem od przeciętnych cen Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego BRONISZE – 5%
Uzasadnienie: W postępowaniu przetargowym na zadanie nr 6 wpłynęła jedna ważna oferta. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ, uzyskała maksymalną liczbę punktów przyznawanych na podstawie przyjętego kryterium: cena – 70% oraz upust – 30%.
Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców oraz nie odrzucił z postępowania żadnej oferty. Umowa zostanie podpisana w uzgodnionym terminie.
Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 Pzp umowy w sprawie zamówienia publicznego zostaną zawarte w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej w Gródku
Monika Cygan
email: sekretariat@dps.zwolenpowiat.pl tel.:48 677 00 29 fax: 48 677 00 29 , w dniu: 17‑01‑2020 13:43:29
| Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje | 
|---|